Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!


Az általunk forgalmazott termékekhez garanciát biztosítunk Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat és az azonnali telefonos technikai segítségnyújtást. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítjuk vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt! 

Minden általunk forgalmazott új modulra 36 HÓNAP, a kiegészítőkre 12 HÓNAP jótállást vállalunk. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Kérjük, hogy minden esetben töltsenek ki RMA dokumentumot   a szervizre leadott termékek mellé, amelyben részletezik az észlelt hibákat.

A dokumentum letölthető még a Szolgáltatások/GSM modul szerviz menüpont alatt is. 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó telefonszámán. RMA dokumentumot kell leadni a meghibásodott termékkel együtt. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. 

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.